Ta strona używa Cookies! Więcej

Ta strona używa cookies!

Więcej możesz znaleźć w: Informacja o plikach cookies

Kontynuując przeglądanie strony, zgadzasz się na zapisywanie plików cookies na twoim komputerze. :)

Regulamin

§ 1. Postanowienia wstępne

  1. Forum jest częścią portalu IzakTV
  2. Każdorazowo posługując się terminem Forum, odnosi się on do serwisu internetowego http://forum.izaktv.pl
  3. Każdorazowo posługując się terminem Portal, odnosi się on do serwisu internetowego http://izaktv.pl
  4. Forum poświęcone jest tematyce związanej ze streamerem Izakooo, grze Counter-Strike oraz e-sportowi. 
  5. Rejestracja na forum jest jednoznaczna z akceptacją wszystkich regulaminów na forum.
  6. Rejestracja na forum jest dobrowolna. Możliwość korzystania z forum jest przywilejem nie obowiązkiem. Dlatego nie stosowanie się do regulaminów będzie skutkowało odebraniem tych przywilejów oraz zbanowaniem konta.
  7. W regulaminie pojawia się termin "administracja". Na administrację składają się administrator oraz moderatorzy strony wraz z gronem redaktorskim. W przypadku użycia terminu "administrator", "moderator" lub "redaktor" chodzi o konkretną osobę, a nie dowolnego członka administratorów, moderatorów lub redaktorów. Pełna lista wyżej wymienionych osób znajduje się tutaj.
  8. Każdy użytkownik forum ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i karną za zamieszczane na nim opinie, poglądy i komentarze. Administracja nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.
  9. Błędy w działaniu Forum lub Portalu należy zgłaszać w wątku "Błędy"

§ 2. Zasady korzystania z forum

  1. Na forum przestrzegamy netykiety.
  2. Zabrania się umieszczania przez użytkowników na łamach forum jakichkolwiek treści sprzecznych z przepisami obowiązującego w Polsce prawa oraz przepisami spisanymi w regulaminie.
  3. Przed założeniem tematu należy upewnić się czy nie istnieje już podobny.
  4. Zabrania się pisania dwóch lub więcej postów bezpośrednio pod sobą. Pisanie postów, które mają na celu zwiększenie licznika. 
  5. Zabrania się podbijania bardzo starych wątków bez konkretnego powodu.
  6. Posiadanie multikont jest zakazane. Obowiązuje również w sytuacji, w której nasze konto zostało zbanowane. Posiadanie multikont będzie nagradzane banem na wszystkie konta.
  7. W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można umieszczać treści z pkt. 2.2 oraz:
    1. Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne.
    2. Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym.
    3. Wszelkich rodzajów linków referencyjnych - za wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych.
    4. Przesadnie wulgarnych - w tym za dużej ilości wulgaryzmów. Dopuszczamy ich używanie tylko w celu nacechowania wypowiedzi, nie jako przecinków.
    5. Prywatnych wiadomości bez zgody wszystkich zainteresowanych stron.
    6. Prezentujących reklamy. Jakiekolwiek reklamy dozwolone są jedynie za zgodą administracji.
    7. Reklamy własnych kanałów, filmów, grafik itp można zamieszczać na forum "Strefa waszej twórczości"
    8. Łamiących prawo. Zabronione jest wstawianie linków do nielegalnych gier, filmów, muzyki, książek, softwaru i dowolnej innej treści.
    9. Skupionych na żebraniu - proszeniu o gry, pieniądze, kody typu paysafecard itp.
    10. Nawołujące do łamania zasad.
    11. Zawierające cytaty niedozwolonych treści.
  8. Moderator poprzez modyfikacje, usunięcie posta lub tematu daje znać, że regulamin został złamany, jednakże jest zobowiązany do napisania w poście lub temacie co było powodem usunięcia lub modyfikacji (Grubą czerwoną czcionką i podpisany swoim nickiem).

§ 3. Negatywne opinie na temat Forum i Portalu

  1. Publikacja na Forum negatywnych opinii na temat pracy Administratorów, Moderatorów, Redaktorów, słowa krytyki, przypadki naruszenia przez nich regulaminu lub dobrych obyczajów, skargi itp. jest możliwa wyłącznie w wątku "Pytania i uwagi"
  2. Skargi na temat pracy Administratorów i Moderatorów forum proszę publikować w wątku "Pytania i uwagi"
    lub kierować je na adres e-mail [email protected]
  3. Skargi na temat pracy Moderatorów na Twitch'u oraz TeamSpeak3 proszę publikować w wątku "Pytania i uwagi"
  4. Skargi na temat niesłusznych banów proszę publikować w wątku "Odwołanie od bana"

§ 4. Postanowienia końcowe

  1. Administratorem Forum jest eSport Entertainment z siedzibą w Warszawie, NIP: 951-22-10-834, REGON: 364512040
  2. Powyższy regulamin wchodzi w życie z dniem 05.05.2016r.